Wie

Jan Kosters Smartketing Ik ben Jan, bedrijfseconoom en gespecialiseerd in marketing voor kleine bedrijven. Vanaf 2006 heb ik verschillende bedrijfjes gestart of geholpen voor ik met "Smartketing" begon:

  1. Professioneel goochelaar vanaf 2006. Hier pas ik veel 'trucs' toe om klanten te krijgen, vast te houden en genoeg te verdienen voor een boterham. Mijn hobby is mijn beroep geworden. (www.goochelaarjan.nl)
  2. Het Christelijke Boek: gestart in 2007 en verkocht in 2010. (www.hetchristelijkeboek.nl)
  3. Kosters Plastics: Van eenmanszaak omgezet naar B.V., winkel gemoderniseerd en verkocht, modernisering van administratie en huisstijl, website met webwinkel gemaakt: 2008-2009. (www.kostersplastics.nl)
  4. Techniek Communicatie: begeleiden van de start, ontwikkelen van het concept, advies voor commerciële teksten en  klantenwerving, 2010. (www.techniekcommunicatie.nl)
  5. Smartketing: ondernemers helpen met slimme marketing. Marketing voor ondernemers dóór een ondernemer. Het grote verschil: ik ben geen adviseur die theorie geeft, maar een ondernemer die weet wat werkt en waarom. 

In 2002 ben ik afgestudeerd als bedrijfseconoom aan de Erasmus Universiteit Rotterdam.
Specialisatie: marketing voor kleine bedrijven. Tot 2008 ben ik parttime docent economie geweest.
Vanaf 2011 wil ik die kennis combineren met mijn praktijkervaring: Slimme marketing om slim te investeren.

Weten wat mij drijft? Kijk bij 'Wat'.

Smartketing logo klein

Gratis Wekelijkse Tip!

Schrijf je hier in en ontvang direct 'Haal 42% meer resultaat uit je marketing met Direct Mail'